oferta

Każda dieta i plan treningowy są szyte idealnie na miarę. Uwzględniają aktualne i przebyte choroby, dysfunkcje.
Jadłospis bazuje na tym, co lubisz i nie zmusza Cię do jedzenia tego, czego nie znosisz.
Rzuć okiem na moje przepisy – przekonasz się, że dieta może być smaczna.

Pierwsza
konsultacja online

250zł

Dla osób chcących dopiero zacząć
ze mną współpracę.

  • Analiza potrzeb dietetycznych
  • Indywidualnie dopasowana dieta
  • Wsparcie i porady online przez 6 tygodni

Kontynuacja
konsultacji online

150zł

Dla podopiecznych, którzy zakupili pierwszą konsultację i chcą kontynuować współpracę.

  • 6 kolejnych tygodni współpracy
  • Nowe przepisy i modyfikacja diety
  • Wsparcie i motywacja

Stacjonarna
konsultacja dietetyczna

400zł

Czasami, aby dokładnie określić swoje problemy, najlepiej się spotkać.

  • Wsparcie i porady przez 6 tygodni
  • Indywidualnie dopasowana dieta
  • Spotkania na żywo

Trening
personalny

200zł

Dotyczy tylko Warszawy i okolic.

  • Wnikliwa analiza stanu zdrowia
  • Trening pod okiem profesjonalisty
  • Efektywne ćwiczenia i bezpieczeństwo

najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda współpraca ze mną?

Zaraz po wykupieniu pakietów dostaniesz do uzupełnienia kilka formularzy. Dzięki nim będę wiedział, w jaki sposób trenujesz, czy masz jakieś problemy zdrowotne i jak wygląda Twoje codzienne żywienie. Te dane są mi potrzebne do stworzenia spersonalizowanego planu treningowego/żywieniowego/suplementacji. Dostaniesz go w ciągu 5 dni roboczych od przesłania wypełnionych formularzy i już możesz zacząć pracę. A ja będę Cię wspierał na każdym jej etapie.

Jak wygląda przygotowany jadłospis?

Każdy jadłospis jest spersonalizowany i idealnie dopasowany do Ciebie. Tworząc go, biorę pod uwagę nie tylko to, co lubisz jeść, lecz także to, jakie posiłki jesteś w stanie przygotować. Gwarantuję, że będą różnorodne, kolorowe i bardzo smaczne. Każdy jadłospis zawiera rozmaite propozycje dań, więc możesz wybrać, na co masz ochotę konkretnego dnia.

Co można osiągnąć dzięki współpracy ze mną?

Oczywiście wymarzoną sylwetkę, ale nie tylko. Decydując się na działanie pod moim kierunkiem, robisz przysługę całemu organizmowi. Szybko zauważysz, że stan zdrowia się poprawi, metabolizm przyspieszy, a libido podniesie się. Gwarantuję poprawę wyników sportowych i zdolności treningowych. Dodatkowo w przyjemny i bezbolesny sposób wyrobisz w sobie prawidłowe nawyki żywieniowe, które zostaną z Tobą już na zawsze.

Z kim współpracuję?

Moimi podopiecznymi są osoby aktywne fizycznie, które dążą do redukcji tkanki tłuszczowej i osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Do współpracy zapraszam także osoby borykające się z różnymi chorobami, które skutecznie leczy się dietoterapią.

Czy współpracuję z osobami, które mają problemy zdrowotne?

Oczywiście, że tak! Jako absolwent i doktorant Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i dietetyk kliniczny wiem, że dieta może w tym przypadku zdziałać cuda. Wiem także, jak ta dieta powinna wyglądać. Dlatego moimi klientami często zostają osoby z chorobami tarczycy i zaburzeniami hormonalnymi, cukrzycą I i II typu, zmagający się z chorobami jelit lub dną moczową.

Czy dieta jest nudna?

Oczywiście, że nie! Z całych sił staram się, żeby przepisy były nieszablonowe, kolorowe i smaczne. Nie musisz obawiać się ciągłego jedzenia stereotypowego kurczaka z ryżem. Proponuję Ci niezwykłe smoothie, ciekawe sałatki, koktajle, desery w wersji fit i śniadania, które będziesz nie tylko z przyjemnością zajadać, ale chętnie poczęstujesz też nimi innych.

Czy dieta jest trudna?

Nie! Zwłaszcza jeśli, tak jak moja, jest idealnie dopasowana do Twoich potrzeb i upodobań. Jeżeli nie będziesz katować się jedzeniem produktów, które Ci nie smakują, a zamiast tego możesz rozkoszować się potrawami, to prowadzenie diety okaże się prawdziwą przyjemnością. Kolejne efekty pracy będą Cię motywować jeszcze bardziej. Sam jestem najlepszym tego przykładem – na diecie nieprzerwanie i bezproblemowo od 5 lat.

Czy w czasie współpracy można konsultować się?

Oczywiście, że tak! Zapraszam do zadawania pytań, pisania o swoich wątpliwościach, kryzysach i problemach. Jestem po to, aby razem z Tobą przejść pierwsze najtrudniejsze momenty i motywować Cię do działania. Na wszystkie pytania odpowiem najszybciej, jak to tylko możliwe.

W jaki sposób następuje kontrola efektów?

Co dwa tygodnie przesyłasz mi raport, w którym umieszczasz zdjęcia sylwetki i pomiary, takie jak obwód pasa, bioder czy ud. Możesz także dodać kilka słów od siebie na temat obserwowanych zmian w ciele. Dzięki temu zobaczymy, jakie są Twoje postępy i ewentualnie zmodyfikujemy plan żywieniowy lub treningowy.

Czy trzeba trenować na siłowni?

Oczywiście, że nie! Aktywność fizyczna ma być przyjemnością, nie karą. Dlatego zachęcam do znalezienia sobie takiej formy aktywności, która będzie dla Ciebie największą frajdą. Mogę zaproponować Ci plany treningowe do wykonania w domu lub przy układaniu treningów i planu żywieniowego wziąć pod uwagę Twoje ulubione zajęcia fitness czy zapał do pływania.

Czy przed rozpoczęciem współpracy należy wykonać badania?

Wszystkich zachęcam do wykonywania badań, jednak nie od wszystkich ich wymagam przed rozpoczęciem współpracy. Potrzebuję wyników od osób otyłych i mających zdiagnozowane choroby różnego typu, a także osób, które od dłuższego czasu usiłują schudnąć na własną rękę i nie widzą efektów.

Dieta a praca zmianowa

Praca w trybie zmianowym nie jest przeszkodą do przejścia na zdrową dietę. Wszystko to kwestia odpowiedniej organizacji, w której oczywiście Ci pomogę. W tym przypadku znaczenie ma tygodniowy, nie dzienny bilans kaloryczny. Każdego dnia zatem masz inną liczbę kalorii, w zależności od tego, w jaki sposób pracujesz.

Czy suplementacja jest niezbędna?

"Niezbędna" to za duże słowo. Przyjmowanie suplementów nie jest konieczne, jednak niektóre składniki mogą być trudne do zbilansowania w codziennej diecie, dlatego warto je dodatkowo dostarczać. Zwłaszcza w przypadku osób borykających się z problemami zdrowotnymi dobór odpowiednich suplementów jest szczególnie istotny. Polecam suplementację także osobom ciężko trenującym.

Ile można schudnąć w miesiąc?

Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Jest to sprawa indywidualna. Na poziom utraty masy ciała składa się wiele czynników. Przede wszystkim waga, ponieważ przyjmuje się, że w ciągu miesiąca spada od 0,5 do 1% masy ciała tygodniowo. Znaczenie mają także stan zdrowia, szybkość metabolizmu i wcześniej stosowane diety.

Czy przy układaniu jadłospisu biorę pod uwagę alergie/nietolerancje pokarmowe oraz produkty lubiane i nielubiane?

Tak, oczywiście. W kwestionariuszu żywieniowo-medycznym znajdują się szczegółowe pytania, dotyczące stanu zdrowia, w tym odnoszące się do alergii i nietolerancji pokarmowych. W formularzach pytam też zawsze o produkty, które lubisz i o te, których chciałbyś unikać. Wszystkie te informacje biorę pod uwagę przy układaniu diety. Jest to niezbędne w celu opracowania indywidualnego jadłospisu, który sprawi Ci radość z jedzenia oraz będziesz w stanie utrzymać go przez długi czas.

Jeśli masz inne pytania zapraszam do kontaktu mailowego:
michal@dietetyksportowy.com