TRX High Row

TRX High Row
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Pochyl się do tyłu, trzymając taśmy TRX w dłoniach.
  2. Skieruj dłonie do siebie.
  3. Stopy rozstaw na szerokość bioder, stań na pełnych stopach, ściągnij łopatki.
  4. Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej.
  5. Weź wdech, z wydechem przyciągnij się w kierunku dłoni, tak by znalazły się one na wysokości czoła.
  6. Łokcie staraj się prowadzić wyżej niż dłonie.
  7. Trzymaj ściągnięte łopatki, napięte pośladki i brzuch, nie doprowadzaj do przeprostu kręgosłupa.
  8. Zachowując kontrolę, opuść się do pozycji początkowej.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze