Strict Curl

Strict Curl
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań pod ścianą ze sztangą trzymaną w dłoniach – chwyt na szerokość stawów ramiennych.
  2. Stopy powinny znajdować się 20 cm od ściany lub bliżej niej.
  3. Oprzyj o ścianę pośladki i kręgosłup między łopatkami.
  4. Wyprostuj plecy, ściągnij łopatki do tyłu i w dół (retrakcja i depresja).
  5. Głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa – wzrok skierowany przed siebie.
  6. Napnij mięśnie pośladkowe i brzucha.
  7. Weź głęboki wdech, napnij brzuch i cały czas napieraj mięśniami na ściany jamy brzusznej.
  8. Wraz z wydechem wykonaj zgięcie łokci, mogą wysunąć się one do przodu.
  9. Napnij maksymalnie mięśnie dwugłowe ramienia i następnie opuść z kontrolą sztangę.
  10. Przez cały czas nie odrywaj od ściany pośladków i kręgosłupa.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze