Single Leg Dumbbell Calf Raise

Single Leg Dumbbell Calf Raise
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań na jednej nodze na krawędzi stepu, schodka lub innego stabilnego przedmiotu, który mógłby spełnić ich funkcję. W ręku po stronie nogi ćwiczonej trzymaj hantel. Drugą ręką podeprzyj się np. o ścianę lub mebel.
  2. Stopa powinna być oparta tylko na przodostopiu. Drugą nogę trzymaj w swobodnie w powietrzu.
  3. Opuść się w dół, wykonując kontrolowany wyprost w stawie skokowym. Utrzymuj proste kolano i stabilny tułów.
  4. Następnie napnij łydkę, wykonując zgięcie w stawie skokowym, tak jak przy stawaniu na palce.
  5. Po wejściu w maksymalny zakres ruchu zgięcia opuść się w kontrolowany sposób do pełnego wyprostu.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze