Plank toe tap with mini band

Plank toe tap with mini band
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Główne zaangażowane mięśnie

Instrukcja

  1. Załóż mini band nad kostkami.
  2. Przyjmij pozycję długiego podporu na przedramionach, tak by łokcie znajdowały się pod barkami, całe przedramiona przylegały do podłoża, a dłonie były skierowane ku górze. Łopatki skieruj ku dołowi, tak by ich kąt dolny nie odstawał od żeber. Stopy ustaw na szerokość bioder.
  3. Utrzymując napięty brzuch, przenieś jedną nogę w bok, utrzymując ją możliwie blisko podłogi. Inicjuj ruch mocną pracą pośladka. Zatrzymaj ruch opierając stopę na ziemi.
  4. Wróć do pozycji początkowej, kontrolując ruch.
  5. Zachowaj stabilne tułów oraz miednicę podczas wykonywania tego ćwiczenia. Pamiętaj, że głowa jest końcem łańcucha kinematycznego, dlatego trzymaj ją w osi kręgosłupa.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze