Landmine Single Leg Deadlift

Landmine Single Leg Deadlift
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Zamontuj sztangę w uchwycie landmine. Stań bokiem do sztangi, tuż przy jej końcu.
  2. Złap koniec sztangi ręką, która znajduje się bliżej ciężaru.
  3. Stań na nodze, która znajduje się dalej od sztangi, drugą nogę utrzymuj w powietrzu.
  4. Weź wdech, wypchnij biodra w tył tylko przez zgięcie stawu biodrowego, tułów pochyl w dół, jednocześnie unosząc wolną nogę za sobą.
  5. Pamiętaj o napiętym brzuchu i napiętych pośladkach oraz o utrzymaniu stabilnego tułowia i bioder.
  6. Pilnuj, żeby miednica została na jednym poziomie, przodem do podłogi. Nie skręcaj bioder.
  7. Wróć do pozycji pionowej, skupiając się na pracy pośladków.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze