Landmine Deadlift

Landmine Deadlift
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Umieść sztangę w uchwycie landmine i złap ją oburącz za jej końcówkę.
  2. Stań z nogami rozstawionymi na szerokość barków. Koniec sztangi powinien znajdować się nad środkiem stopy, między nogami.
  3. Ściągnij łopatki do tyłu i w dół, napnij mięśnie pośladkowe i brzucha. Wzrok skieruj przed siebie.
  4. Wyprostuj aktywnie kończyny górne w stawach łokciowych. Biodra powinny znajdować się wyżej niż przy przysiadzie.
  5. Weź głęboki wdech, napnij brzuch i cały czas napieraj mięśniami na ściany jamy brzusznej.
  6. Wykonaj jednoczesny wyprost stawów biodrowych i kolanowych, przechodząc do stania ze sztangą (martwy ciąg).
  7. Z kontrolowanym wydechem wykonaj skłon ze sztangą, wracając do pozycji początkowej.
  8. Ruch zainicjuj przez wysunięcie bioder w tył. Postaraj się nie wysuwać kolan do przodu.
  9. Utrzymuj neutralne ustawienie kręgosłupa.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze