Kettlebell Windmill

Kettlebell Windmill
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań z nogami rozstawionymi na szerokość ramion lub szerzej. Stopy ustaw równolegle do siebie lub nieznacznie na zewnątrz.
  2. Trzymaj kettlebell nad głową w wyprostowanej kończynie górnej.
  3. Napnij brzuch i pośladki, wzrok skieruj przed siebie. Utrzymaj neutralną pozycję kręgosłupa.
  4. Weź wdech i cały czas trzymając odważnik w górze, wykonaj skłon do nogi po stronie ręki bez obciążenia.
  5. Postaraj się zejść jak najniżej, sięgaj ręką w dół. Prowadź ruch przy ciele, w kierunku kostki.
  6. Z wydechem wróć do pozycji początkowej, prowadząc rękę bez obciążenia z powrotem przy ciele.
  7. Pamiętaj, żeby utrzymywać kettlebell w górze w ciągu całego ćwiczenia.
  8. Zachowaj stabilną pozycję.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze