Incline Bench Chest Fly

Incline Bench Chest Fly
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Połóż się na ławce skośnej na plecach, z hantlami trzymanymi przed sobą w rękach. Stawy łokciowe trzymaj proste.
  2. Nogi ustaw stabilnie na podłodze, kolana skieruj na zewnątrz.
  3. Napnij mięśnie pośladkowe i brzuch, ściągnij łopatki do tyłu i w dół, głowę ustaw w pozycji neutralnej.
  4. Weź głęboki wdech, napnij brzuch i cały czas napieraj mięśniami na ściany jamy brzusznej.
  5. Powoli opuść hantle, prowadząc ramiona szeroko.
  6. Opuszczając ramiona, lekko zegnij łokcie, trzymaj je prawie prosto.
  7. Kontynuuj ruch aż poczujesz wyraźnie, jak rozciąga się mięsień piersiowy (przy ściągniętej łopatce).
  8. Wraz z wydechem wykonaj zgięcie horyzontalne, wracając do pozycji początkowej.
  9. Nie wysuwaj łopatek w przód.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze