Front Foot Elevated Split Squat

Front Foot Elevated Split Squat
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań w wykroku z nogą wykroczną opartą na stepie.
  2. Stopę nogi zakrocznej oprzyj na palcach, piętę skieruj w górę.
  3. Stopę nogi wykrocznej trzymaj całą stabilnie opartą na stepie.
  4. Utrzymuj stopy ustawione równolegle do siebie. Palce nogi wykrocznej mogą być nieznacznie skierowane na zewnątrz.
  5. Miednicę ustaw w neutralnej pozycji, pośladki i brzuch napnij, wzrok skieruj na wprost.
  6. Weź wdech, opuść się na nogach, kierując kolano nogi zakrocznej w dół. Utrzymuj ciężar ciała na nodze wykrocznej. Zakończ ruch tuż nad ziemią.
  7. Postaraj się nie wypychać nadmiernie kolana nogi wykrocznej w przód. Utrzymaj równowagę na całej stopie, nie na palcach.
  8. Wstań, wykonując kontrolowany wydech i spinając mięśnie brzucha.
  9. Stojąc, cały czas trzymaj napięte pośladki i brzuch.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze