Chin Up

Chin Up
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Chwyć drążek podchwytem.
  2. Wyprostuj plecy, ściągnij łopatki do tyłu i w dół, trzymaj głowę jako przedłużenie kręgosłupa.
  3. Napnij mięśnie pośladkowe, doprowadzając miednicę do neutralnej pozycji, i napnij brzuch.
  4. Wyprostuj i usztywnij stawy kolanowe i skokowe.
  5. Weź wdech, wraz z wydechem podciągnij się, zbliżając klatkę piersiową do dłoni.
  6. Prowadź łokcie przodem, utrzymuj pionowe ustawienie przedramion.
  7. Pamiętaj, aby cały czas trzymać ściągnięte łopatki, łokieć powinien być skierowany w dół.
  8. Powoli opuść tułów i wyprostuj ramiona. Wróć do pozycji początkowej.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze