Wide Grip Barbell Curl

Wide Grip Barbell Curl
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze sztangą w dłoniach rozstawionych na mniej więcej półtorej do dwóch szerokości ramion.
  2. Stopy ustaw na szerokość bioder, równolegle do siebie, kolana skieruj lekko na zewnątrz.
  3. Miednicę i kręgosłup ustaw neutralnie, zepnij brzuch i pośladki, ściągnij łopatki do tyłu i w dół. Wzrok skieruj przed siebie.
  4. Weź wdech i wraz z wydechem wykonaj maksymalne zgięcie łokci, trzymając je wąsko przy żebrach i delikatnie wysunięte do przodu.
  5. Pamiętaj, by nie odchylać się do tyłu.
  6. Utrzymując cofnięte łopatki oraz napięte pośladki i brzuch, opuść powoli sztangę.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze