V-Pass with Exercise Ball

V-Pass with Exercise Ball
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Przyjmij pozycję leżenia tyłem. Kończyny górne wyprostuj nad głową.
  2. Ułóż między stopami dużą piłkę do ćwiczeń i mocno ją ściśnij.
  3. Kolana i łokcie trzymaj prosto.
  4. Weź wdech i na wydechu wykonaj zgięcie w stawach biodrowych i kręgosłupie, unosząc kończyny dolne z piłką w kierunku rąk.
  5. W tym samym czasie unieś obręcz barkową i sięgnij rękami do stóp, aby przechwycić piłkę.
  6. Złap piłkę w ręce i wykonując kontrolowany wdech, wróć do pozycji początkowej (z tą różnicą, że piłka jest teraz w rękach).
  7. Zatrzymaj ruch kończyn tuż nad ziemią i ponownie wykonaj zgięcie z wydechem i przełóż piłkę z rąk między nogi.
  8. Pamiętaj, by cały czas utrzymywać kręgosłup przy ziemi i nie wypinać brzucha.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze