TRX Squat + Row

TRX Squat + Row
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań, trzymając napięte taśmy TRX w dłoniach. Stopy rozstaw na szerokość bioder, równolegle do siebie lub lekko skierowane na zewnątrz.
  2. Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ściągnij do tyłu i w dół.
  3. Weź wdech i wykonaj przysiad. Kolana staraj się wypchnąć na zewnątrz. Utrzymaj równowagę na całych stopach.
  4. Z wydechem wstań do pozycji początkowej.
  5. Następnie przyciągnij się do dłoni, cały czas prowadząc przedramię prostopadle do tułowia.
  6. Łokcie prowadź wąsko przy ciele. Biodra trzymaj wysoko.
  7. Powoli opuść tułów, kontrolując ruch.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze