TRX Single Arm Row

TRX Single Arm Row
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań pochylony do tyłu, trzymając TRX w jednej ręce. Drugą rękę trzymaj wyprostowaną przed sobą wzdłuż napiętej taśmy TRX.
  2. Barki trzymaj w jednej linii, prostopadle do TRX.
  3. Stopy rozstaw na szerokość bioder, stań na pełnych stopach.
  4. Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ściągnij do tyłu i w dół.
  5. Weź wdech i wraz z wydechem przyciągnij się do dłoni, cały czas prowadząc przedramię prostopadle do tułowia.
  6. Łokieć prowadź wąsko przy ciele.
  7. Powoli i z kontrolą opuść tułów do pozycji początkowej.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze