TRX Inverted Row 2

TRX Inverted Row 2
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Chwyć TRX oburącz. Tułów pochyl do tyłu, tak by był ustawiony równolegle do podłoża.
  2. Kończyny górne utrzymuj proste, a kończyny dolne zgięte w stawach kolanowych do 90 stopni.
  3. Stopy rozstaw na szerokość bioder, stań na pełnych stopach.
  4. Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ściągnij do tyłu i w dół.
  5. Weź wdech i wraz z wydechem przyciągnij się do dłoni, cały czas prowadząc przedramiona prostopadle do tułowia.
  6. Łokieć prowadź blisko przy ciele.
  7. Powoli i z kontrolą opuść tułów do pozycji początkowej.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze