TRX Inverted Lunge

TRX Inverted Lunge
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań, trzymając napięte taśmy TRX w dłoniach.
  2. Stopy rozstaw na szerokość bioder, równolegle do siebie.
  3. Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ściągnij.
  4. Weź wdech i wykonaj zakrok tak, by w końcowej pozycji stawy kolanowe obu kończyn dolnych zgięte były do 90 stopni.
  5. Nie pozwól na utratę równowagi, utrzymuj się stabilnie na stopach, pilnuj, żeby kolana nie uciekały do środka, utrzymuj napięcie brzucha.
  6. Z wydechem wróć do pozycji wyjściowej.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze