TRX Alligator

TRX Alligator
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Chwyć TRX oburącz, stań pochylony do tyłu. Łokcie wyprostuj.
  2. Skieruj dłonie do siebie. Stopy rozstaw na szerokość bioder, stań na pełnych stopach.
  3. Wypchnij biodra i napnij mięśnie pośladkowe, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, łopatki ściągnij do tyłu.
  4. Weź wdech i wraz z wydechem przyciągnij się z pochylenia do pozycji stojącej. Jedną rękę kieruj nad głowę do wznosu, natomiast drugą do wyprostu w stawie ramiennym w kierunku biodra. Cały czas utrzymuj proste stawy łokciowe.
  5. Powoli i z kontrolą opuść tułów i ręce do pozycji początkowej.
  6. Ruch wykonuj na obie strony na zmianę, raz prawa ręka do wznosu, raz lewa.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze