Single Leg Hamstring Curl on Exercise Ball

Single Leg Hamstring Curl on Exercise Ball
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Połóż się na ziemi, z jedną wyprostowaną nogą na piłce. Drugą nogę trzymaj zgiętą w górze.
  2. Ręce połóż po bokach ciała dla zwiększenia stabilności.
  3. Napnij pośladki i brzuch, unosząc biodra. Utrzymaj je w szczytowym zakresie ruchu.
  4. Weź wdech i przyciągnij piętę do pośladków, zginając mocno kolano i tocząc piłkę stopą.
  5. Po uzyskaniu maksymalnego zakresu zgięcia wyprostuj powoli nogę – z kontrolowanym wydechem wróć do pozycji z uniesionymi biodrami.
  6. Pamiętaj o mocnej pracy pośladków i mięśni brzucha.
  7. Po wykonaniu wszystkich powtórzeń zrób ćwiczenie na drugą stronę.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze