Single Arm Swing

Single Arm Swing
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań przed kettlebellem w odległości na wyciągnięcie ramion, z nogami ustawionymi trochę szerzej niż szerokość barków.
  2. Chwyć kettlebella jedną ręką, wypychając biodra do tyłu.
  3. Napnij mięśnie brzucha i pośladkowe, ustaw miednicę w neutralnym położeniu. Wzrok skieruj przed siebie.
  4. Rękę, która nie trzyma odważnika, ustaw odwiedzioną do 90 stopni, wyprostowaną w stawie łokciowym.
  5. Weź wdech, napnij brzuch.
  6. W pierwszej kolejności przyciągnij kettlebella do siebie, chowając go między nogami.
  7. Twoje piszczele nie powinny wysunąć się w przód, mają pozostać w pionie. Ciężar ciała utrzymuj na całych stopach.
  8. Następnie przez dynamiczny wyprost bioder wypchnij kettlebell w przód.
  9. Twoje ramiona wysuną się przed ciało, zadziałają jak wahadło. Pamiętaj, by nie hamować nimi ruchu odważnika.
  10. Zakończ wyprost mocnym napięciem pośladków.
  11. Gdy kettlebell siłą bezwładności opadnie do bioder, zegnij ponownie stawy biodrowe, tak by odważnik mógł jak wahadło opaść między nogi.
  12. Ponownie wykonaj wyrzut odważnika z bioder.
  13. W trakcie ćwiczenia zachowaj rytm i swobodę ruchu ramienia. Utrzymuj napięty brzuch.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze