Single Arm Kettlebell Deadlift

Single Arm Kettlebell Deadlift
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion, równolegle do siebie lub delikatnie na zewnątrz. Trzymaj swobodnie kettlebell w ręce z przodu ciała.
  2. Drugą kończynę górną trzymaj prostą, odwiedzioną do 90 stopni w stawie ramiennym.
  3. Napnij mięśnie brzucha i pośladki, wzrok skieruj na wprost.
  4. Weź wdech i rozpocznij ruch od wysunięcia bioder w tył, zachowując przy tym naturalne ustawienie miednicy.
  5. Wykonaj jednocześnie skłon z kettlebellem między kończynami dolnymi i zgięcie kolan.
  6. Kolana staraj się wypchnąć na zewnątrz.
  7. W ciągu całego ruchu utrzymuj stabilną pozycję.
  8. Kontynuuj ruch do osiągnięcia maksymalnego zakresu ruchomości lub zbliżenia kettlebella tuż nad ziemię.
  9. Wróć z kettlebellem do pozycji początkowej.
  10. Cały czas utrzymuj neutralne ustawienie kręgosłupa.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze