Single Arm Farmers Walk

Single Arm Farmers Walk
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań z kettlebellem w jednej ręce. Trzymaj ją prosto, wzdłuż ciała.
  2. Stopy ustaw wąsko, równolegle do siebie, kolana delikatnie na zewnątrz. Napnij brzuch i pośladki, wzrok skieruj przed siebie.
  3. Kończynę, która nie trzyma odważnika, ustaw z boku ciała w odwiedzeniu około 90 stopni w stawie ramiennym, łokieć trzymaj wyprostowany.
  4. Rozpocznij marsz do przodu, stawiaj kontrolowane, krótkie kroki.
  5. Utrzymuj napięty brzuch, nie pozwól, by kettlebell przeważał Cię na jedną stronę, oddychaj rytmicznie.
  6. Po dojściu do końca wyznaczonej odległości, wykonaj kontrolowany zwrot i rozpocznij marsz w przeciwnym kierunku.
  7. Pamiętaj, by cały czas trzymać stabilną postawę i nie rozluźniać brzucha.
  8. Zawsze wykonuj ćwiczenie na obie strony.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze