Single arm curl to triceps extension with power band
Barki Ramiona

Single arm curl to triceps extension with power band

To połączenie trzech ćwiczeń: jeden ruch angażuje mięśnie dwugłowe i trójgłowe ramion oraz mięśnie naramienne.

Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz

Instrukcja

  1. Stań prosto, ze stopami na szerokość bioder. Ramiona ustaw luźno wzdłuż ciała, przed sobą. Ściągnij barki w dół, otwórz klatkę piersiową. Jeden koniec power banda przełóż pod stopą, drugi chwyć w dłoń po tej samej stronie?. Łokieć ręki zaangażowanej w ruch ustaw pod kątem 45 stopni do ciała.
  2. Zegnij rękę w stawie łokciowym.
  3. Kiedy dłoń znajdzie się w okolicy barku, wykonaj ruch wyciskania nad głowę. Zakończ go, gdy dłoń znajdzie się nad głową, a ramię w okolicy ucha.
  4. Ustabilizuj łokieć i przenieś dłoń za kark. Następnie wykonaj wyprost w stawie łokciowym, wracając do pozycji z punktu 3.
  5. Wróć do pozycji początkowej, kontrolując napięcie gumy.
  6. Po określonej liczbie powtórzeń wykonaj ten sam ruch na drugą stronę.
  7. Zwróć uwagę na odpowiednie ustawienie kręgosłupa. Kontroluj wszystkie fazy ćwiczenia.