Rozciąganie mięśni tricepsów

Rozciąganie mięśni tricepsów
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Główne zaangażowane mięśnie

  • trójgłowy ramienia
  • najszerszy grzbietu

Instrukcja

  1. Stań wyprostowany, ściągnij łopatki, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa. Zaciśnij pośladki i ustaw miednicę w neutralnym położeniu.
  2. Wyciągnij ramię nad głowę i zegnij staw łokciowy, kierując dłoń na łopatkę. Łokieć powinien być skierowany do sufitu. Drugą ręką naciągnij ramię, rozciągając jeszcze mocniej tricepsy.
  3. Oddychaj swobodnie.
  4. Następnie zaczep gumę nisko na drabinkach. Odwróć się plecami do drabinek i wyciągnij ramię nad głowę, cały czas trzymając gumę w dłoni. Odejdź od drabinek i naciągnij maksymalnie ramię. Ustaw łokieć skierowany do sufitu. Pochyl lekko tułów, zaciśnij mięśnie pośladkowe.
  5. Oddychaj swobodnie.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

przeprost w odcinku lędźwiowym kręgosłupa
ramię ustawione w odwiedzeniu
niepełne zgięcie ramienia

Uwagi/triki

  • Nie doprowadzaj do przeprostu odcinka lędźwiowego;
  • Zaciskaj maksymalnie pośladki;
  • Kieruj łokieć w stronę sufitu;
  • Zginaj maksymalnie staw łokciowy.

Komentarze