Roll Out on Exercise Ball

Roll Out on Exercise Ball
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Wykonaj podpór na przedramionach na dużej piłce do ćwiczeń.
  2. Stopy rozstaw na szerokość ramion lub trochę węziej i oprzyj je na palcach.
  3. Napnij mocno pośladki i brzuch, wciśnij przedramiona w piłkę.
  4. Głowę ustaw w pozycji neutralnej, nie wypinaj pośladków.
  5. Weź wdech, wykonaj wyprost w stawach łokciowych i wznos w stawach ramiennych, wytaczając piłkę spod siebie jednym płynnym ruchem.
  6. Wykonaj maksymalny zakres ruchu, w którym jesteś w stanie kontrolować postawę i tempo.
  7. Z wydechem wróć do podporu na przedramionach, wtaczając piłkę pod siebie jednym płynnym ruchem.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze