Kettlebell Thruster

Kettlebell Thruster
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze stopami na szerokość ramion z kettlebellem w ręce.
  2. Ugnij łokcie i oprzyj kettlebell na barku i obojczyku.
  3. Układając odważnik, wysuń łopatki do przodu. Zachowaj przy tym wyprostowany odcinek piersiowy kręgosłupa.
  4. Łokieć utrzymuj wysoko, a kettlebell trzymaj całą dłonią.
  5. Drugą kończynę górną trzymaj prostą, odwiedzioną w stawie ramiennym do 90 stopni.
  6. Złap głęboki wdech i napnij mięśnie brzucha (tzw. „brace”).
  7. Zejdź do przysiadu, utrzymując stabilną postawę.
  8. Dynamicznie wstań i zepnij pośladki, inicjując w ten sposób ruch kettlebella do góry i wyciśnij go nad głowę. Prowadź ruch blisko ciała.
  9. Przenieś odważnik nad głowę, wyprostuj łokieć.
  10. Utrzymaj napięty brzuch i pośladki, stój stabilnie na obu stopach.
  11. Wraz z wydechem opuść kettlebell na ramię. Ruch prowadź blisko ciała, zachowaj kontrolę tempa.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze