Kettlebell One Leg Deadlift

Kettlebell One Leg Deadlift
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań z kettlebellem trzymanym jednorącz, ze stopami rozstawionymi równolegle do siebie pod biodrami.
  2. Robiąc wdech, pochyl się do przodu w biodrach i przenieś ciężar ciała na jedną nogę, która powinna być prawie prosta, z lekkim ugięciem w kolanie. Jednocześnie opuść w wyprostowanej ręce kettlebell przodem w kierunku ziemi.
  3. Kończynę bez kettlebella trzymaj prosto w odwiedzeniu 90 stopni w stawie ramiennym.
  4. Zaangażuj drugą nogę, podnosząc ją prosto za sobą.
  5. Nie pozwól na rotację tułowia.
  6. Kontynuuj ruch do momentu wyczucia rozciągania w okolicach tyłu uda.
  7. Powróć do pozycji wyjściowej, prostując tułów i wykonując kontrolowany wydech.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze