Kettlebell Lunge and Press

Kettlebell Lunge and Press
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze stopami rozstawionymi równolegle do siebie pod biodrami. Oprzyj kettlebell na barku – utrzymaj łokieć wysoko, tak by odważnik był podparty, a ręka była w stabilnej pozycji. Wzrok skieruj przed siebie.
  2. Kończynę wolną od obciążenia trzymaj prosto w odwiedzeniu 90 stopni w stawie ramiennym.
  3. Weź wdech i wykonaj zakrok, a następnie obniż pozycję, utrzymując tułów pionowo. Zatrzymaj się, kiedy kolano nogi zakrocznej znajdzie się odrobinę nad podłożem. W tej pozycji obie nogi powinny być zgięte pod kątem 90 stopni.
  4. Utrzymaj neutralną pozycję kręgosłupa, nie pochylaj się do przodu.
  5. Z tej pozycji wypchnij rękę z kettlebellem pionowo do góry, aż do pełnego wyprostu w stawie łokciowym.
  6. Opuść rękę z odważnikiem do pozycji na barku.
  7. Z wydechem wróć kończyną wykroczną do pozycji początkowej.
  8. Przez całe ćwiczenie utrzymuj stabilny tułów.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze