Kettlebell Good Morning

Kettlebell Good Morning
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań prosto z nogami na szerokość bioder lub trochę węziej. Stopy ustaw równolegle do siebie lub skierowane lekko na zewnątrz.
  2. Trzymaj kettlebell za sobą, w rękach opartych na karku, tak by odważnik swobodnie oparł się między łopatkami.
  3. Weź wdech i wypchnij biodra w tył, jednocześnie obniżając pozycję tułowia. Kolana lekko ugnij, ale przez cały czas utrzymuj piszczele pionowo. Utrzymuj ciężar ciała na całych stopach.
  4. Kontynuuj ruch aż do odczucia ciągnięcia na tylnej stronie ud.
  5. Z wydechem wróć do pozycji początkowej i napnij mocno pośladki.
  6. Pamiętaj, by kręgosłup pozostał w pozycji neutralnej w trakcie całego ruchu.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze