Frankenstein Squat

Frankenstein Squat
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Podejdź pod sztangę z wyprostowanymi w łokciach kończynami górnymi i barkami zgiętymi do 90 stopni.
  2. Oprzyj sztangę na obojczykach i barkach, trzymaj plecy prosto, głowę ustaw w przedłużeniu kręgosłupa, wzrok skieruj przed siebie.
  3. Układając sztangę, wysuń łopatki do przodu. Zachowaj przy tym wyprostowany odcinek piersiowy kręgosłupa.
  4. Weź głęboki wdech, napnij mięśnie brzucha (cały czas napierając nimi na ścianę jamy brzusznej) i zdejmij sztangę ze stojaka.
  5. Odejdź od stojaka, przyjmij pozycję początkową (stopy rozstaw na szerokość bioder – równolegle do siebie lub z lekką rotacją zewnętrzną, ustaw miednicę w pozycji neutralnej, napnij pośladki i mięśnie brzucha).
  6. Wykonaj przysiad. Pamiętaj, by jednocześnie zginać się w biodrze i kolanie, a równowagę utrzymywać na całej stopie.
  7. Przez cały czas zachowaj ręce zgięte w barkach do 90 stopni. Korpus powinien być ustawiony nieco bardziej pionowo niż w przypadku przysiadu ze sztangą na plecach.
  8. Wstań ze sztangą, wykonując kontrolowany wydech.
  9. Stojąc, cały czas trzymaj napięte pośladki i brzuch.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze