Feet Up Bench Press

Feet Up Bench Press
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Połóż się na ławce na plecach, sztanga powinna znajdować się na wysokości oczu.
  2. Stopy połóż stabilnie na ławce, blisko pośladków.
  3. Ściągnij łopatki do tyłu i w dół, klatkę piersiową wypchnij w przód, głowę ustaw w pozycji neutralnej, napnij brzuch.
  4. Chwyć sztangę obiema rękami, symetrycznie – obie dłonie oddal o tę samą odległość od środka sztangi.
  5. Utrzymując ściągnięte łopatki, zdejmij sztangę ze stojaków.
  6. Weź głęboki wdech, napnij brzuch i cały czas napieraj mięśniami na ściany jamy brzusznej.
  7. Powoli opuść sztangę do mostka (mniej więcej do linii sutków).
  8. Łokcie prowadź bokiem. Ramiona powinny być odwiedzione mniej więcej do 45 stopni w stawie ramiennym.
  9. Wraz z wydechem wypchnij sztangę w górę, nie wyrzucaj łopatek w przód.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze