Dumbbell Single Leg Deadlift

Dumbbell Single Leg Deadlift
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań z hantlami trzymanymi w wyprostowanych rękach z przodu ud i stopami rozstawionymi równolegle do siebie pod biodrami, napnij brzuch i pośladki.
  2. Weź wdech, pochyl się do przodu w biodrach, przenosząc ciężar na jedną nogę, która powinna być prawie prosta, tylko lekko ugięta w kolanie.
  3. Jednocześnie unieś drugą nogę, prostą w kolanie, za sobą, tak by pozostała przedłużeniem twojego korpusu.
  4. Hantle opuszczaj w prostych rękach, prowadząc ruch możliwie blisko nogi.
  5. Kontynuuj ruch do momentu wyczucia rozciągania w okolicach mięśnia dwugłowego uda.
  6. Wróć do pozycji wyjściowej, prostując biodro i wykonując wydech.
  7. Na końcu ruchu napnij pośladek i brzuch.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze