Dumbbell Push Press

Dumbbell Push Press
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion, z hantlami w rękach.
  2. Ugnij łokcie i oprzyj hantle na barkach i obojczykach.
  3. Układając hantle, wysuń łopatki do przodu. Zachowaj przy tym wyprostowany odcinek piersiowy kręgosłupa.
  4. Łokcie utrzymuj wysoko, a hantle trzymaj całymi dłońmi.
  5. Złap głęboki wdech i napnij mięśnie brzucha (tzw. „brace”).
  6. Zejdź do półprzysiadu, utrzymując stabilną postawę.
  7. Dynamicznie wyprostuj kończyny dolne i zepnij pośladki, inicjując w ten sposób ruch hantli do góry, i wyciśnij hantle nad głowę. Hantle prowadź blisko ciała.
  8. Przenieś hantle nad głowę, wyprostuj łokcie.
  9. Utrzymaj napięty brzuch i pośladki, stój stabilnie na obu stopach.
  10. Wraz z wydechem opuść hantle na ramiona. Ruch prowadź blisko ciała, zachowaj przy tym kontrolę.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze