Beginner Hip Hinge

Beginner Hip Hinge
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze stopami blisko siebie.
  2. Weź kij (np. od szczotki, rurkę PVC) i oprzyj go pionowo na plecach. Jedna ręka powinna przytrzymywać kij od góry na poziomie szyi, natomiast druga od dołu na poziomie kręgosłupa lędźwiowego.
  3. Kij powinien przylegać do kręgosłupa piersiowego na poziomie łopatek i do kości krzyżowej.
  4. Weź wdech i utrzymując stabilną pozycję kręgosłupa, wykonaj zgięcie w stawach biodrowych i jednocześnie cofnij pośladki.
  5. Pamiętaj, że ruch ma zachodzić zawiasowo w biodrach, nie zginaj kręgosłupa.
  6. Kij powinien przylegać do tych samych punktów kręgosłupa w ciągu całego ruchu.
  7. Kolana lekko ugnij przy wysuwaniu pośladków w tył, ale nie wypychaj ich do przodu.
  8. Kontynuuj ruch, aż do odczucia ciągnięcia na tylnej stronie ud.
  9. Z wydechem wróć do pozycji początkowej.
  10. Pamiętaj, by kij nie zmieniał swojego położenia, a kręgosłup pozostał w pozycji neutralnej.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze