Barbell Lunge

Barbell Lunge
Instrukcja
Błędy
Uwagi/Triki
Komentarze

Instrukcja

  1. Stań ze sztangą trzymaną na plecach, ze stopami ustawionymi na szerokość bioder. Stopy ustaw równolegle do siebie, kolana skieruj lekko na zewnątrz.
  2. Napnij mięśnie pośladkowe i brzucha. Wzrok skieruj przed siebie.
  3. Weź wdech i wykonaj krok w przód wraz z przysiadem, tak żeby na końcu ruchu obydwa stawy kolanowe były zgięte pod kątem około 90 stopni.
  4. Piszczel powinien być lekko wysunięty do przodu.
  5. Utrzymuj ciężar ciała na całej stopie nogi wykrocznej.
  6. Wraz z wydechem mocno odepchnij się nogą wykroczną i powróć do pozycji wyjściowej.
  7. Napnij brzuch i pośladki.
Wciąż nie jesteś czegoś pewny?
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji komentarzy, gdzie możesz zapytać o wszystko co związane z ćwiczeniem. A może już ktoś zadał nurtujące Cię pytanie?
Przejdź do komentarzy

Trzy największe błędy popełniane w tym ćwiczeniu

Uwagi/triki

Komentarze